Selamın aleykum arkadaşlar, hayırlı bayramlar . S6 edge kullanicisiyim 4 yıldır. Telefon dün hava sıcaktı cebimde iken kapanmış açmaya kalktıgımda da sürekli samsung yazısında sonra başa dönüyor format attım, yazılım yükledim sorun aynı. 1 2 kere acildi bi kac saniye surdu sorun devam ediyir.Beyaz led ışık yaniyor ve sürekli başa dönüyor. Çobanlık yaptığım için havalar sıcak telefonda sıcağa maruz kalmis mi acaba anlayan arkadaşlar yardımcı olur mu rica etsem .