• 01-01-2009, 00:14:40
    #1
    Arkadaşlar telefonumdan radyo dinleyebilmek için kulaklık alacağım . Önereceğiniz bir model var mı ?

    Hepsiburada.com : Nokia Kulaklık Setleri, Kulaklık Setleri, Sony Ericsson, Sennheiser, Nokia, Philips, Neotech
  • 01-01-2009, 00:24:57
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    bu resimdeki ilk dönüştürücü aleti bulabilirsen alıp yanına CREATIVE EP630 KULAKLIK
    Alırsan mükemmel bir ses çıkışına sahip olursun
  • 01-01-2009, 00:26:11
    #3
    bende eskiden n70 vardı yurtdışında satmıştım kutusu diğer aksesuarları Türkiye'de kalmıştı.. eğer hala duruyorsa bulabilirsem, istersen verebilirim sana.. hiç kullanmadım diye hatırlıyorum
  • 01-01-2009, 00:30:55
    #4
    Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende eskiden n70 vardı yurtdışında satmıştım kutusu diğer aksesuarları Türkiye'de kalmıştı.. eğer hala duruyorsa bulabilirsem, istersen verebilirim sana.. hiç kullanmadım diye hatırlıyorum
    O beyaz orjinal kulaklıktansa , gerçekten sevinirim Eğer öyleyse istediğin ücreti pm atabilirmisin ?

    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu resimdeki ilk dönüştürücü aleti bulabilirsen alıp yanına CREATIVE EP630 KULAKLIK
    Alırsan mükemmel bir ses çıkışına sahip olursun
    Aslında ses kalitesi çok çok önemli değil . Orjinal kulaklık kalitesinde olsa yeter benim için
  • 01-01-2009, 00:31:51
    #5
    evet kutudan çıkan orjinal kulaklık olması lazım.. ücret ise önemli değil kardeşim gönlünden kopanı verirsin eğer istersen sorun değil yani..
  • 01-01-2009, 20:27:43
    #6
    Tamam bir bakayım da orjinal fiyatına , ona göre teklif vereyim . Çok Teşekkür ederim
  • 02-01-2009, 20:32:39
    #7
    Kendi orjinal kulaklığını tavsiye ederim.
  • 03-01-2009, 14:31:31
    #8
    Şurda 14 YTL'ye satılmış orjinal kulaklık. Seninki bundan mı Wolfenstein
  • 07-01-2009, 22:11:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Git bi telefoncuya bana nokia ^^ nın orjinal kulaklığını ver de.

    Adamın sana verceği en iyisidir.