Arkadaşlar telefonumdan radyo dinleyebilmek için kulaklık alacağım . Önereceğiniz bir model var mı ?
Hepsiburada.com : Nokia Kulaklık Setleri, Kulaklık Setleri, Sony Ericsson, Sennheiser, Nokia, Philips, Neotech
N70 Kulaklık ?
12
●2.097
- 01-01-2009, 00:26:11bende eskiden n70 vardı yurtdışında satmıştım kutusu diğer aksesuarları Türkiye'de kalmıştı.. eğer hala duruyorsa bulabilirsem, istersen verebilirim sana.. hiç kullanmadım diye hatırlıyorum
- 01-01-2009, 00:30:55O beyaz orjinal kulaklıktansa , gerçekten sevinirimWolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer öyleyse istediğin ücreti pm atabilirmisin ?
Aslında ses kalitesi çok çok önemli değil . Orjinal kulaklık kalitesinde olsa yeter benim içinach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2009, 00:31:51evet kutudan çıkan orjinal kulaklık olması lazım.. ücret ise önemli değil kardeşim gönlünden kopanı verirsin eğer istersen sorun değil yani..
