• 10-01-2009, 13:36:55
    #10
    Orjinalini buldum evde . Tek kulaklığı bozulmuş ama , idare ediyorum . Teşekkürler .
  • 10-01-2009, 13:41:06
    #11
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinalini buldum evde . Tek kulaklığı bozulmuş ama , idare ediyorum . Teşekkürler .
    beyaz kulaklık çıkmıştı bende kutusunda

    siyah olandan aldım beyaz olan kulağımı çok acıtıyordu yaw
  • 10-01-2009, 14:47:48
    #12
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyaz kulaklık çıkmıştı bende kutusunda
    siyah olandan aldım beyaz olan kulağımı çok acıtıyordu yaw
    Bende de ilk başlarda sürekli kulağımdan düşüyordu Yatarak dinliyorum zaten , yan yatınca düşmüyor
  • 11-01-2009, 08:14:26
    #13
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şurda 14 YTL'ye satılmış orjinal kulaklık. Seninki bundan mı Wolfenstein
    evet bu beyazdı ama, istersen evde bir bakayım oda çok dağınıkta biraz