Selamlar,
Yurtdışından getirilen telefonlara belirli ücret ödeyerek Pasaporta işletiliyor ve bu IMEI adresi Türkiyede tanımlı oluyor. Peki çift hatlı telefonlarda buna benzer bir uygulama var mı, var ise iki kere mi aynı ücreti ödüyoruz yoksa bir kere ödemek, iki hattıda kullanmak için yeterli mi?
Teşekkürler.
Çift IMEI, Pasaporta işletme.
3
●44
- 07-03-2021, 16:13:42Üyeliği durdurulduYani tek bir ücret ile 2 farklı imeinide kaydettirmiş oluyoruz, değil mi?thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2021, 16:27:47evet edevletten girip görebilirsiniz.cheetah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle