• 07-03-2021, 13:12:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,
    Yurtdışından getirilen telefonlara belirli ücret ödeyerek Pasaporta işletiliyor ve bu IMEI adresi Türkiye’de tanımlı oluyor. Peki çift hatlı telefonlarda buna benzer bir uygulama var mı, var ise iki kere mi aynı ücreti ödüyoruz yoksa bir kere ödemek, iki hattıda kullanmak için yeterli mi?
    Teşekkürler.
  • 07-03-2021, 13:16:09
    #2
    Zaten başvuruda 2 imesi var ise onları da yazıyorsunuz
  • 07-03-2021, 16:13:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten başvuruda 2 imesi var ise onları da yazıyorsunuz
    Yani tek bir ücret ile 2 farklı imei’nide kaydettirmiş oluyoruz, değil mi?
  • 07-03-2021, 16:27:47
    #4
    cheetah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani tek bir ücret ile 2 farklı imei’nide kaydettirmiş oluyoruz, değil mi?
    evet edevletten girip görebilirsiniz.