Selamlar,
Yurtdışından getirilen telefonlara belirli ücret ödeyerek Pasaporta işletiliyor ve bu IMEI adresi Türkiyede tanımlı oluyor. Peki çift hatlı telefonlarda buna benzer bir uygulama var mı, var ise iki kere mi aynı ücreti ödüyoruz yoksa bir kere ödemek, iki hattıda kullanmak için yeterli mi?
Teşekkürler.