thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten başvuruda 2 imesi var ise onları da yazıyorsunuz
Yani tek bir ücret ile 2 farklı imei’nide kaydettirmiş oluyoruz, değil mi?