Merhabalar,
öğrenciyim kendime idare etmelik bir telefon almayı düşünüyorum bir iPhone 5s buldum ve satıcı şebeke sorunu olduğunu sim takınca algılamıyor şebeke yok yazıyor arızası oldugunu söyledi acaba bu yapılır mı? Ne kadara yaparlar bilenler var mı acaba? Telefonu kendi harçlıklarım ve staj paramı denkleştirerek almayı düşünüyorum beni götürür mü 1-2 sene acaba telefon ölene kadarda olabilir.
iPhone 5 Şebeke Sorunu
6
●38
- 12-11-2020, 16:02:07böyle sorunlu bir telefon da bizde var. tamir ettirdim. 2-3 hafta sıkıntısız çalıştı aynı sorun tekrar oluştu.
şuan şebeke sorunlu ama diğer kısımları sıkıntısız olarak çalışıyor.
konuşma için s4 var onu kullanıyor s4 den wifi yayını ile s5 e yayın veriyor. internet ve diğer işlemler için iphone s5 kullanıyor.
imkanın varsa başka telefona bak - 12-11-2020, 16:03:47öğrenci olduğumdan bütçem çok yükseklerde değil ondan ufak şeylerer bakıyordum fiyatıda biraz uygun gibiydi sim arızası olduktan sonra bir önemi kalmadı, biraz daha araştırmalıyım o halde. Çok teşekkürler.registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2020, 16:04:03
- 12-11-2020, 16:05:24Bütçem o kadarlarda değilde hayırlısı olsun ya, bakmaya devam ediyorumreallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
