Merhabalar,
öğrenciyim kendime idare etmelik bir telefon almayı düşünüyorum bir iPhone 5s buldum ve satıcı şebeke sorunu olduğunu sim takınca algılamıyor şebeke yok yazıyor arızası oldugunu söyledi acaba bu yapılır mı? Ne kadara yaparlar bilenler var mı acaba? Telefonu kendi harçlıklarım ve staj paramı denkleştirerek almayı düşünüyorum beni götürür mü 1-2 sene acaba telefon ölene kadarda olabilir.
ALma ben 600₺ye tertemiz aldım