• 01-11-2020, 10:04:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün gece bi anda servis yok hatası aldım ve devam etmekte ne yapabilirim ? bir çözümü varmıdır
  • 01-11-2020, 10:09:11
    #2
    Geçmiş olsun bazı iphone 6 larda bu kronik bir sorun. Bende de aynı problem olmuştu.
    Aranıyor... yazıyor sonra servis yok yazıyor. Bir telefoncuya sorduğumda anakart ölmüş, boşuna yaptırma demişti.
    Bende hala bir çözüm bulamadım.
  • 01-11-2020, 10:14:19
    #3
    harun929 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece bi anda servis yok hatası aldım ve devam etmekte ne yapabilirim ? bir çözümü varmıdır
    merhabalar özelden yada whatsaptan ulaşın yardımcı olalım. 0544 611 00 01
  • 01-11-2020, 10:17:09
    #4
    Muhtemelen baseband arızası
    • Lebrama
    Lebrama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-11-2020, 10:25:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İmei sorgulama yapın önce.
    Klonlanmış olabilir.
  • 01-11-2020, 10:28:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmei sorgulama yapın önce.
    Klonlanmış olabilir.
  • 01-11-2020, 10:29:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    harun929 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun cihazın imeisi klonlamışlar.

    Cihazın faturası duruyorsa Apple arayıp bilgi ver sorunu çözerler ama tek hatta ( kendine ait sadece 1 numarada) çalışır.
  • 01-11-2020, 10:32:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun cihazın imeisi klonlamışlar.

    Cihazın faturası duruyorsa Apple arayıp bilgi ver sorunu çözerler ama tek hatta ( kendine ait sadece 1 numarada) çalışır.
    Maalesef durmuyor fatura baya oldu 2.el almıştım bende telefonu
  • 01-11-2020, 10:37:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    harun929 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef durmuyor fatura baya oldu 2.el almıştım bende telefonu
    200-400 TL arası fiyat tutacaktır o zaman.