AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun cihazın imeisi klonlamışlar.

Cihazın faturası duruyorsa Apple arayıp bilgi ver sorunu çözerler ama tek hatta ( kendine ait sadece 1 numarada) çalışır.
Maalesef durmuyor fatura baya oldu 2.el almıştım bende telefonu