Arkadaşlar Selamlar,
samsung galaxy m51 şuan ön siparişte. 1 ekim itibariyle kargolanmaya başlayacakmış. Fiyata göre özellikler çok iyi gibi. Sipariş veren oldu mu? Sizlerin yorumları nedir?
samsung galaxy m51
4
●198
- 01-02-2021, 08:54:10Hocam ben fazlasıyla memnunum. Özellikle şarj olayı baya iyi powerbank gibi telefon.revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2021, 09:03:23Nerden kaç tlye aldınız hocamVakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2021, 09:07:11Hocam daha piyasaya çıkmadan samsung.com.tr den satın aldım 3800 tlye yanında galaxy buds hediye geldi.revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle