• 30-09-2020, 11:49:59
    #1
    Arkadaşlar Selamlar,

    samsung galaxy m51 şuan ön siparişte. 1 ekim itibariyle kargolanmaya başlayacakmış. Fiyata göre özellikler çok iyi gibi. Sipariş veren oldu mu? Sizlerin yorumları nedir?
  • 01-02-2021, 08:51:21
    #2
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Selamlar,

    samsung galaxy m51 şuan ön siparişte. 1 ekim itibariyle kargolanmaya başlayacakmış. Fiyata göre özellikler çok iyi gibi. Sipariş veren oldu mu? Sizlerin yorumları nedir?
    Hocam nasıl telefon
  • 01-02-2021, 08:54:10
    #3
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl telefon
    Hocam ben fazlasıyla memnunum. Özellikle şarj olayı baya iyi powerbank gibi telefon.
  • 01-02-2021, 09:03:23
    #4
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben fazlasıyla memnunum. Özellikle şarj olayı baya iyi powerbank gibi telefon.
    Nerden kaç tlye aldınız hocam
  • 01-02-2021, 09:07:11
    #5
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden kaç tlye aldınız hocam
    Hocam daha piyasaya çıkmadan samsung.com.tr den satın aldım 3800 tlye yanında galaxy buds hediye geldi.