Arkadaşlar Selamlar,

samsung galaxy m51 şuan ön siparişte. 1 ekim itibariyle kargolanmaya başlayacakmış. Fiyata göre özellikler çok iyi gibi. Sipariş veren oldu mu? Sizlerin yorumları nedir?