Tavsiye İstiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tavsiye İstiyorum
2
●
562
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Tavsiye İstiyorum
20-10-2008, 15:08:00
#1
Ekstra
Çok fazla cep telefonu kullanan biri değilim.
Sadece konuşmak için kullanıyorum telefonu.(Sms bile olmasa olur.
)
200 ytlye kadar önerebileceğiniz yada ben olsam şunu alırdım diye bileceğiniz telefonlar neler?
20-10-2008, 18:10:10
#2
PortakaL
Üyeliği durduruldu
Hocam eğer ki telefon olarak kullanıcaksan Sony Ericsson K750i şiddetle öneririm.Her isteğine karşılık veriyor.Sıfır gibi olan ikinci ellerini 110 ytl ye falan bulabilirsin.Ben o şekilde aldım çok memnunum.
20-10-2008, 18:11:28
#3
gangan
60 ytl daha çıkabilirseniz 260 ytl ye samsung d900 i aldım tavsiye ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler