• 20-10-2008, 15:08:00
    #1
    Çok fazla cep telefonu kullanan biri değilim.

    Sadece konuşmak için kullanıyorum telefonu.(Sms bile olmasa olur. )

    200 ytlye kadar önerebileceğiniz yada ben olsam şunu alırdım diye bileceğiniz telefonlar neler?
  • 20-10-2008, 18:10:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam eğer ki telefon olarak kullanıcaksan Sony Ericsson K750i şiddetle öneririm.Her isteğine karşılık veriyor.Sıfır gibi olan ikinci ellerini 110 ytl ye falan bulabilirsin.Ben o şekilde aldım çok memnunum.
  • 20-10-2008, 18:11:28
    #3
    60 ytl daha çıkabilirseniz 260 ytl ye samsung d900 i aldım tavsiye ederim