Konu
Tavsiye İstiyorum
20-10-2008, 18:10:10
#2
PortakaL
Üyeliği durduruldu
Hocam eğer ki telefon olarak kullanıcaksan Sony Ericsson K750i şiddetle öneririm.Her isteğine karşılık veriyor.Sıfır gibi olan ikinci ellerini 110 ytl ye falan bulabilirsin.Ben o şekilde aldım çok memnunum.