• 25-09-2008, 13:10:54
    #1
    Evet arkadaşlar D900 üm 60 derece suda çamışır makinasında yıkandı.Usb yoluya(samnsung pc studio) rehberimi almıyor.Acaba ne yapmalıyım
  • 25-09-2008, 13:17:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben 2 defa d900 yıkadım makinede ikiside bi daha çalışmadı
  • 25-09-2008, 13:19:52
    #3
    Peki rehberi alabildinmi
  • 25-09-2008, 13:20:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Biraz erken telefoncuya götürseydin halletmiş olurlardı sorununu.
  • 25-09-2008, 14:44:08
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    açık kalarak yıkandıysa geçmiş ola devrelere su teması olduysa açıkken kurtarmak imkansız gibi birşey
  • 25-09-2008, 14:53:59
    #6
    Elezığlı arkadaşımın dediği gibi eğer açık kalarak yıkandıysa sorunun çok büyük demektir. Yoksa da açmışsın yine sorun var demek oluyor.

    Arkadaşlar böyle bir durumda kesinlikle hemen bataryayı çıkartın ve en yakınınızda ki bir telefoncuya götürün ( telefon tamir işleri de yaptım yapıyorumda ) telefoncu arkadaşınız da zaten bu durumlar acil kullanım ilaçları vb şeyler olacaktır. Şırıngası bile var yani ( abartı değil arkadaşlar ) Ben daha önce çok bu durumlarla karşılaştığım için söylüyorum ve denize düşen de çok telefon tamir ettim çalışır vaziyete getirdim yani.

    Kısacası bir bilene götürün yeterlidir

    ---

    Geçmiş olsun arkadaşım sanada.
  • 25-09-2008, 19:43:53
    #7
    Arkadaşlar sininrlendim teli açmaya çalıştım son hali bu.Yorumlarınızı Bekliyorum

  • 25-09-2008, 19:59:38
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    etmişsin telefonun içine artık su girmekten beter olmuş
  • 25-09-2008, 20:53:13
    #9
    mis gibi tertemiz olmuş