Elezığlı arkadaşımın dediği gibi eğer açık kalarak yıkandıysa sorunun çok büyük demektir. Yoksa da açmışsın yine sorun var demek oluyor.
Arkadaşlar böyle bir durumda kesinlikle hemen bataryayı çıkartın ve en yakınınızda ki bir telefoncuya götürün ( telefon tamir işleri de yaptım yapıyorumda ) telefoncu arkadaşınız da zaten bu durumlar acil kullanım ilaçları vb şeyler olacaktır. Şırıngası bile var yani ( abartı değil arkadaşlar

) Ben daha önce çok bu durumlarla karşılaştığım için söylüyorum ve denize düşen de çok telefon tamir ettim çalışır vaziyete getirdim yani.
Kısacası bir bilene götürün yeterlidir
---
Geçmiş olsun arkadaşım sanada.