• 04-05-2020, 15:48:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese iyi forumlar, 2 senedir kullandığım yedek telefonum
    iPhone 6s 32 gb, hiç birşeyi değiştirilmedi bir tane çiziği bile yok
    Tüm donanımları çalışıyor parmak izi bile.

    Sizce kaça satmalıyım?

    dipnot:laptop ile takas düşünebilirim
  • 04-05-2020, 15:49:39
    #2
    1500 e gider diye düşünüyorum
  • 04-05-2020, 15:50:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yirmisekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500 e gider diye düşünüyorum
    piyasayı hiç bilmiyorum, iphone 11 alıcam diye satıyorum daha önce al sat yapmışlığım yok teşekkür ederim yardımın için
  • 04-05-2020, 15:51:50
    #4
    1100 ₺ eder hocam
  • 04-05-2020, 15:53:04
    #5
    Satmak isterseniz almak isterim.
  • 04-05-2020, 15:53:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmak isterseniz almak isterim.
    pm gönderildi
  • 04-05-2020, 15:53:59
    #7
    Elden satarsanız 1300 ama beklersiniz
    1100 liradan direk alırım isterseniz


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 04-05-2020, 15:57:42
    #8
    2.el piyasası mininmum 900 tl den başlıyor 1500 tl ye kadar çıkar en fazla ama 1500 e çok alıcı yok gibi 1300 civarı satarsın
  • 04-05-2020, 16:27:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler pmler için sahibindende herkes 1500 e koymuş hemde 16 gb