Herkese iyi forumlar, 2 senedir kullandığım yedek telefonum
iPhone 6s 32 gb, hiç birşeyi değiştirilmedi bir tane çiziği bile yok
Tüm donanımları çalışıyor parmak izi bile.

Sizce kaça satmalıyım?

dipnot:laptop ile takas düşünebilirim