• 10-04-2020, 10:03:36
    #1
    Arkadaşlar selam

    Bi konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum

    İphone 7- 32 gb kullanıyorum sürüm olarak 12.1.2 kullanıyorum fakat apple habire güncelleme için pop-up yolluyor şuanda telefonumda 30 gb kullanıyorum sizce yeni gelen güncellemeyi almalımıyım ?

    Not: yeni güncelleme 2.5gb civarında
  • 10-04-2020, 10:10:23
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    tabii ki al hocam. iyileştirme amaçlı güncellemeler bunlar
  • 10-04-2020, 10:18:09
    #3
    13.4.1 çıktı en son bence gayet stabil ve iyi
  • 10-04-2020, 11:04:11
    #4
    Ben 8 kullanıyorum, her güncellemeyi yapıyorum herhangi sorun yaşamadım.
  • 10-04-2020, 15:14:19
    #5
    iphone 7 kullanıyorum 128 gb olmasından kaynaklı her güncellemeyi yapıyorum hafıza sorunu yaşıyorsanız yedekleme yapmanızı öneririm
  • 10-04-2020, 15:26:12
    #6
    webcadde;[URL="tel:1076694008" adlı üyeden alıntı:
    1076694008[/URL]]iphone 7 kullanıyorum 128 gb olmasından kaynaklı her güncellemeyi yapıyorum hafıza sorunu yaşıyorsanız yedekleme yapmanızı öneririm
    Yedekleme yapıyorum cloud’a fakat işte dediğin gibi o 128 gb muhabbetini o zaman düşünemedim şimdi biraz içimde burukluk var )