Arkadaşlar selam
Bi konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum
İphone 7- 32 gb kullanıyorum sürüm olarak 12.1.2 kullanıyorum fakat apple habire güncelleme için pop-up yolluyor şuanda telefonumda 30 gb kullanıyorum sizce yeni gelen güncellemeyi almalımıyım ?
Not: yeni güncelleme 2.5gb civarında