• 19-02-2020, 08:35:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Samsung s8 64 gb cihazim mevcut. Düşme sonucu dış ekran cami catladi. Kullanima engel degil. Bu ürünler hakkinda pek bilgim olmadigi icin danismak istedim.

    Dis ekrani aliexpress uzerinden uygu fiyata satin alabiliyorum, ama tabiki montajini yapabilecek kadar usta degilim.

    Internet uzerinden baktigimda kimi aradiysam hepsi farkli fiyatlar verdi. 350 TL 'den tutun, 1150 TL arasindatamir icin fiyat veren oldu. Telefon uzerinden anlayan arkadaslara da durumu iza ettim. Gonderme yada gonderiyorsan basinda dur gibi pek cok laf soyleyen oldu. Elden cikartmak istedigimde de cok absürt fiyatlar ile karsi karsiya kaldim. Son olarak bir sorun daha meydana geldi. Son güncelleme yapmam ile birlikte telefon ahizesinden sesin az gelmeye basladigini da belirtmek istiyorum.

    Sizce ne yapmaliyim? Telefon ciddi anlamda iyi, tüm istediklerimi sorunsuz karsiliyor. Donma vs hic bir problem yasamadim. Kamerasi oldukca guzel ve her turlu istedigimi yapabilecek duzeyde.

    Ben sizleein fikir ve yorumlarini bekliyorum. Ciddi anlamda boyle sorunl karsilasan oldumu, izledigi yol var midir?

    Yardimci olan herkese simdiden tesekkurler.
  • 19-02-2020, 08:41:43
    #2
    Merhaba hocam,

    Öncelikle geçmiş olsun. Benim telefonum da s8 ve aynı sorun bende de var. Şu an herhangi bir markanın herhangi bir modelinde bile ekran değişimi sıkıntılı bir durum. Benim telefonumda ön cam tam ortadan kırılmasına rağmen yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum. Kullanılabilir seviyede ise şimdilik idare et ve ileride farklı bir telefon düşün çünkü ekran değiştirmek hem maliyet hem telefon konforu açısından sağlıklı değil.
  • 19-02-2020, 08:52:19
    #3
    Hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Samsung yetkili servislerinin bile farklı fiyat verdiği gözönünden bulundurulunca özel servislerde böyle uçurumların olması gayet normal karşılanmalı. İstanbul'da iseniz yönlendirebileceğim bir servis var.
  • 19-02-2020, 08:52:55
    #4
    Hocam şöyle bir sıkıntı var,takacağınız ekran veya dokunmatik orjinal oldmadığı sürece riskli maalesef ya arıza veriyor yada ışık hassasiyet vs düşük olma ihtimali oluyor.
    Revize ekranlar var bu belki çözüm olabilir. Ama şahsi fikrim kullanıma çok engel değilse en iyisi bu şekilde kullanmak. Eğer el yatkınlığınız varsa videoları izleyip kendinizde değişim yapabilir siniz.
  • 19-02-2020, 10:35:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Öncelikle geçmiş olsun. Benim telefonum da s8 ve aynı sorun bende de var. Şu an herhangi bir markanın herhangi bir modelinde bile ekran değişimi sıkıntılı bir durum. Benim telefonumda ön cam tam ortadan kırılmasına rağmen yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum. Kullanılabilir seviyede ise şimdilik idare et ve ileride farklı bir telefon düşün çünkü ekran değiştirmek hem maliyet hem telefon konforu açısından sağlıklı değil.
    Valla hocam bende bu sekilde kullaniyorum ama piyasa uzerinde 3 -4 bin olan cihaz bu sekilde satmaya kalktigimizda 1000 lira dahi etmiyor. Moral bozan kisim bu. Yapip satma taraftarinda okunca da alacak arkadasin vebali giriyor devreye. Cop oldu kisaca yatirdiimiz para. Birde hadi diyelim yeni cihaz alacagimiza garanti servisi 1150 tl istiyor verip yaptirmak sonrasinda da satmaya kalkinca cok daha zarar etmis olacagim. Bilemedim ne yapsam.

    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Samsung yetkili servislerinin bile farklı fiyat verdiği gözönünden bulundurulunca özel servislerde böyle uçurumların olması gayet normal karşılanmalı. İstanbul'da iseniz yönlendirebileceğim bir servis var.
    Hocam hafta ici bursa hafta sonlari istanbul bolgesi. Adresi alabilirim.

    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle bir sıkıntı var,takacağınız ekran veya dokunmatik orjinal oldmadığı sürece riskli maalesef ya arıza veriyor yada ışık hassasiyet vs düşük olma ihtimali oluyor.
    Revize ekranlar var bu belki çözüm olabilir. Ama şahsi fikrim kullanıma çok engel değilse en iyisi bu şekilde kullanmak. Eğer el yatkınlığınız varsa videoları izleyip kendinizde değişim yapabilir siniz.
    O kadar kaabiliyet yok hocam donduruyorlar felan sonra pisiriyorlar degisik bir sekilde yapiyirlar. Duz cam olsa bir nebze ama oval cam olunca sikinti.