• 09-09-2019, 11:20:43
    #1
    N11 üzerinden Türkiye garantili Redmi Note7 sipariş edeceğim.
    Annem için almayı düşünüyorum.
    Kullanan sıkıntı yaşayan var mı?
  • 09-09-2019, 11:22:07
    #2
    Benim bi arkadaşta var baya memnun bir şekilde kullanıyor. Sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.
  • 09-09-2019, 11:23:12
    #3
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bi arkadaşta var baya memnun bir şekilde kullanıyor. Sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.
    Bir arkadaş, benim de arkadaşım da var. Telefon kendi kendine kapanıyor ıvır zıvır şeyler söyledi.
    Burada kullanan arkadaşlardan da fikir almak istedim.
  • 09-09-2019, 11:23:53
    #4
    iphone 6s den redmi note 5 geçtim. 1500e aldım. 10 numara
  • 09-09-2019, 11:39:24
    #5
    hocam F/P ürünü kullanan biri değilim ama bence alınır buradan inanın bu konuda bir şeye varamazsınız çünkü siz alırsınız iyi çıkar ben alırım kötü çıkar kullanımım kötüdür ihiyaçım fazladır karşılamaz virüslü birşey yüklerim hata verir gibi gibi tamamen kullanıcıya bağlı en doğrusunu firmada çalışan birisinden öğrenirsin kullanıcıdan zor
  • 09-09-2019, 11:45:04
    #6
    Sar değeri biraz bana yüksek geldi ama takmam diyorsanız güzel telefon.
  • 09-09-2019, 11:46:49
    #7
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sar değeri biraz bana yüksek geldi ama takmam diyorsanız güzel telefon.
    Değerlerini atar mısın buradan
  • 09-09-2019, 11:48:50
    #8
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerlerini atar mısın buradan
    0.591 W/kg
  • 09-09-2019, 11:52:40
    #9
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.591 W/kg
    İphone 7 plus kullanıyorum.
    İphone değerleri de o civarlarda olması lazım.
    Ben mi yanlış bakıyorum?