Yaklaşık 1 buçuk senedir iphone 8 plus cihaz kullanıyorum. Her güncelleme yapmamda şarj süresi sürekli geriledi. İlk başlarda şarjı çok iyi yetmesine rağmen artık günde 2 defa %100 yapmam gerekiyor. Her güncelleme yapmamda bu rezalet ile karşılaştım. Bunun sebebi ne olabilir neden her güncellede şarj ömrü biraz daha kısalıyor?
Son güncellemeyi yaptıktan sonra bende de aynı durum oldu, telefonu kullanmazken bile deli gibi şarjı gidiyordu. Ben de normalde hiç kapatmam telefonu. dünden önceki gün şarjı bitmiş. Bir açtım düzeldi. Bence güncellemeden sonra bi res atmak şart hocam. Deneyin derim eğer benim gibi hiç kapatmıyorsanız.