Konu
İphone şarj rezilliği
22-07-2019, 08:21:58
#11
AOK
İphone şarjları gerçekten berbat.başta güzel ama 5-6 ay doldurduktan sonra leş hale geldi bende de.
Bir daha alırsam tövbe.