Kullandığım telefon Samsung Galaxy A7 2017
Telefonum 4.5G uyumlu hattımda uyumlu tüm ayarlar doğru 4.5G geçiş için operatordende onay aldım fakat halen interneti açtığımda H+ çekiyor şehir merkezinde bile çok yavaş hatta hiç kullanılmıyor hattım türktelekom
4.5G Sorunu
4
●208
- 31-05-2019, 20:59:54Üyeliği durduruldu
- 31-05-2019, 21:03:41Üyeliği durdurulduUzun süredir böyle benimkitayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 21:35:47Üyeliği durdurulduHayır sol üstte şebeke de H+ asla 4.5G olmadıWEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle