• 31-05-2019, 20:59:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kullandığım telefon Samsung Galaxy A7 2017
    Telefonum 4.5G uyumlu hattımda uyumlu tüm ayarlar doğru 4.5G geçiş için operatordende onay aldım fakat halen interneti açtığımda H+ çekiyor şehir merkezinde bile çok yavaş hatta hiç kullanılmıyor hattım türktelekom
  • 31-05-2019, 21:01:48
    #2
    Genel sorun var Türkiye genelinde TT çöktü
  • 31-05-2019, 21:03:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel sorun var Türkiye genelinde TT çöktü
    Uzun süredir böyle benimki
  • 31-05-2019, 21:18:56
    #4
    Lokasyon değiştirdiğinizde düzeliyor mu? Bulunduğunuz yerle alakalı sorun oluyor genelde.
  • 31-05-2019, 21:35:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lokasyon değiştirdiğinizde düzeliyor mu? Bulunduğunuz yerle alakalı sorun oluyor genelde.
    Hayır sol üstte şebeke de H+ asla 4.5G olmadı