WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lokasyon değiştirdiğinizde düzeliyor mu? Bulunduğunuz yerle alakalı sorun oluyor genelde.
Hayır sol üstte şebeke de H+ asla 4.5G olmadı