Selamlar,
1.500-3.000₺ arasına kadar cep telefonu alacağım. F/P bakımından sizce hangisi?
Huawei mate20
Samsung a50
İphone 7
düşüncelerinizi de paylaşabilirsiniz.
hangi telefon sizce?
9
●317
- 12-04-2019, 20:49:45Ben iphone al derim çünkü iphonecuyum ama başka arkadaşların Huwai yorumunu merak ediyorum.
- 12-04-2019, 20:49:58
- 12-04-2019, 20:59:05A7 2018 aldım 3 ay kadar önce cihaz 64 gb Android 9 Pie sürümü gelince ağır kalmaya başladı. Bunu almadan önce Huawei Mate 20 lite vardı aklımda. LCD panel ekran olduğu için ondan da soğudum araştırmadan sonra. Iphone zaten çöp telefon
Parana yazık hocam bence alma derim.
Oppo Rx17 - rx17 pro incele derim
Cihaza hayran kaldım hocam kamera muazzam hız ve akıcılık uçuş modunda
Kendim de inceledim harika cihaz almayı düşünüyorum.
Parana yazık hocam bence alma derim.