A7 2018 aldım 3 ay kadar önce cihaz 64 gb Android 9 Pie sürümü gelince ağır kalmaya başladı. Bunu almadan önce Huawei Mate 20 lite vardı aklımda. LCD panel ekran olduğu için ondan da soğudum araştırmadan sonra. Iphone zaten çöp telefon

Parana yazık hocam bence alma derim.
Oppo Rx17 - rx17 pro incele derim

Cihaza hayran kaldım hocam kamera muazzam hız ve akıcılık uçuş modunda

Kendim de inceledim harika cihaz almayı düşünüyorum.