• 24-03-2019, 22:18:37
    #1
    Cihaz hakkında az çok bilgi sahibi olmak istiyorum. Kamera ve performans yönünden ne durumda Cevaplar için şimdiden teşekkürler
  • 24-03-2019, 22:22:30
    #2
    kullanıyorum. video kaydı berbat, fotoğrafları fena değil. video kısmında güncelleme ile belki düzeltilir. performansı fiyatına göre makul.
  • 24-03-2019, 22:22:41
    #3
    Satışına daha başlamadık
    Satın almayı düşünüyorsanız bizden alabilirsiniz ( Bu hafta Satışı başlayacaktir. )
  • 24-03-2019, 22:23:18
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz hakkında az çok bilgi sahibi olmak istiyorum. Kamera ve performans yönünden ne durumda Cevaplar için şimdiden teşekkürler
    Youtube'da ki inceleme videolarını izleyip karar verebilirsiniz. Pasaport kayıtlı 4200 TL bandında satan güvenilir yerler var.Alırsanız sizi üzmeyecek bir telefon bundan emin olabilirsiniz.
  • 24-03-2019, 23:08:41
    #5
    darkwebofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'da ki inceleme videolarını izleyip karar verebilirsiniz. Pasaport kayıtlı 4200 TL bandında satan güvenilir yerler var.Alırsanız sizi üzmeyecek bir telefon bundan emin olabilirsiniz.
    Telefon başına neredeyse 1000TL kar güzel para.
  • 24-03-2019, 23:20:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz hakkında az çok bilgi sahibi olmak istiyorum. Kamera ve performans yönünden ne durumda Cevaplar için şimdiden teşekkürler
    iyi görünüyor buradan detaylı bakabilirsin xiaomi mi 9
  • 03-04-2019, 14:32:32
    #7
    xiaomi nin romları içinde çıkan video ve resim yazılımları çok da matrak sonuçlar vermiyor maalesef

    camera mx gibi ücretli yazılımlar ile aynı cihazdan farklı sonuçlar alabilirsiniz

    birçok kişi google kamera yazılımı ported hali ile kullanıyor.

    manuel ayar seçenekleri olan yazılımlarda var...

    evet aptal tlf lar parası çok olan aptal kullanıcılar için icad edildi.

    kamerası 48mp diye tanıtım yapılan cihazların işlemcileri 48mp kaydetme özelliği gerçekte yok.. dolaylı olarak pixel birleştirme ile yapılıyor... aynen piyasada 4k tv adında satılan ama gölge pixel diye bazılarının belirttiği gibi..

    evet hepsivir arada özellik gerçekten güzel.....
    mi9 da teknik özellikleri ile oldukça güzel bir tlf. ben se versiyonunu bekliyorum

    paran var ve tüm özellikleri ile kullanırım diyor iseniz tabiki alın....

    her türlü yazılımı mükemmel değil bu cihazın.. cihazın hardware i çok güzel.. ama rom da çok fazla hintli çalıştığı için.....

    en bariz video çekimlerinde... bir kedinin atlayışını veya bir anlık olayı ağır çekim ile kaydetmek.... heleki bir alevi... yağmur damlasını.. aynadaki yansımayı... güneş de ... derken olay gider.. fakat bazı resimler teknik bilmek ile olabilir..

    fotoğraf çekimlerinde analog ve dijital çekimler üzerine yerli paylaşım yazılı vede video lu paylaşımlar oldukça faydalı olur

    xiaomi tlf fiyatları dolar bazında fiyatı yakın seviyede.. ülkemizdeki kur değerleri ile maalesef... yani dolar 4 lira olsa idi bu tlf eksilerine bakılmadan herkes alır ve gerekirse pasaport kaydı bile yaptırır idi ilk günden...

    tlf unuz hayırlı ve uzun ömürlü olsun
    bataryanız bitmesin... tüm sensörleriniz kusursuz çalışması dileği ile