• 14-03-2019, 21:22:59
    #1
    2000 2500 liralık telefon arıyorum aklımda huwai var siz ne dersiniz pugb oyunu üzerinde düşündüm ?
  • 14-03-2019, 21:25:51
    #2
    Haziranda bende huawei almayı planlıyorum şu an benim gözümde en iyi android telefon olarak duruyor. Uzun zamandır takip etmiyorum ama değişme olacağını zannetmem.
  • 14-03-2019, 21:29:49
    #3
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziranda bende huawei almayı planlıyorum şu an benim gözümde en iyi android telefon olarak duruyor. Uzun zamandır takip etmiyorum ama değişme olacağını zannetmem.
    2000 ne düştü birden 2.700 oldu
  • 14-03-2019, 21:31:35
    #4
    Ugun fiyata iyi modelini bulursanız kaçırmayın derim. iyi forumlar
  • 14-03-2019, 21:33:49
    #5
    Benimde araştırdığım kadarıyla Huawei Mate 20 Lite şuan bir çok telefona göre iyi durumda, takipteyim.
  • 01-04-2019, 21:24:51
    #6
    Huawei mate 20 lite kullanıcısıyım çok oyun oynadığım söylenemez samsung ekran kalitesine aşinaysanız (s6,note 5 ve üzeri) ilk başlarda biraz zorlanabilirsiniz .ama alışınca rahatsızlık vermiyor alırken LNX1 sürümünü almaya dikkat edin diğer sürümlerinde NFC desteği yok normal kullanımda şarj 4 gün yoğun kullanımda 2,5 gün gidiyor pubg yorumlarından okuduğum kadarı ile sadece araç kullanımlarında arada donma yapıyormuş onun haricinde akıcı imiş , telefonun kamerası gündüz çekimleri harika iken gece çekimleri başarısız iki farklı parmak izine iki farklı masaüstü açmanıza izin veriyor ,mayıs ortası gibi pie 9 güncellemesini alacıgnı duyurdular ama TR ye ne zaman gelir belli değil stabil bir telefon yaklaşık 3 aydır kasma donma takılma şebeke ve ghost screen problemiyle karşılaşmadım (bu sorunlarla karşılasan yorumlar okudum ) son olarak internet üzerinden 2300 TL gibi bir rakama almıştım o gün sartlarında F/P olarak iyi biri üründü sanırım halada öyle ,alınabilir evet sarj,stabil,sorunsuz, alınamaz ekran çözünürlü kamera gece cekimi güncelleme geç gelmesi,