Huawei mate 20 lite kullanıcısıyım çok oyun oynadığım söylenemez samsung ekran kalitesine aşinaysanız (s6,note 5 ve üzeri) ilk başlarda biraz zorlanabilirsiniz .ama alışınca rahatsızlık vermiyor alırken LNX1 sürümünü almaya dikkat edin diğer sürümlerinde NFC desteği yok normal kullanımda şarj 4 gün yoğun kullanımda 2,5 gün gidiyor pubg yorumlarından okuduğum kadarı ile sadece araç kullanımlarında arada donma yapıyormuş onun haricinde akıcı imiş , telefonun kamerası gündüz çekimleri harika iken gece çekimleri başarısız iki farklı parmak izine iki farklı masaüstü açmanıza izin veriyor ,mayıs ortası gibi pie 9 güncellemesini alacıgnı duyurdular ama TR ye ne zaman gelir belli değil stabil bir telefon yaklaşık 3 aydır kasma donma takılma şebeke ve ghost screen problemiyle karşılaşmadım (bu sorunlarla karşılasan yorumlar okudum ) son olarak internet üzerinden 2300 TL gibi bir rakama almıştım o gün sartlarında F/P olarak iyi biri üründü sanırım halada öyle ,alınabilir evet sarj,stabil,sorunsuz, alınamaz ekran çözünürlü kamera gece cekimi güncelleme geç gelmesi,