• 18-07-2008, 17:44:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    şuan n70 kullanıyorum ve satıp pda almayı düşünüyorum, iyi bişey yapmış olurmuyum ? n70'in üstüne 100-150 ytl koyabilirim.pda alabilirmiyim ? öneriniz varmı ? bu konu hakkında ki fikirleriniz benim için önemli
  • 18-07-2008, 18:57:50
    #2
    O ne ?
  • 18-07-2008, 19:15:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ne ?
    cep bilgisayarı, çok bilgilisin pdalar hakkında
  • 18-07-2008, 19:47:31
    #4
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan n70 kullanıyorum ve satıp pda almayı düşünüyorum, iyi bişey yapmış olurmuyum ? n70'in üstüne 100-150 ytl koyabilirim.pda alabilirmiyim ? öneriniz varmı ? bu konu hakkında ki fikirleriniz benim için önemli
    PDA'lar konusunda [ CebimdekiPC.Com .::. Windows Mobile Center ] adresine bakabilirsin kawi.
  • 18-07-2008, 19:49:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PDA'lar konusunda [ CebimdekiPC.Com .::. Windows Mobile Center ] adresine bakabilirsin kawi.
    inceleyelim teşekkürler ritemree
  • 18-07-2008, 19:53:55
    #6
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inceleyelim teşekkürler ritemree
    Görevimiz
  • 18-07-2008, 19:57:04
    #7
    İyi bir pda telefon almak için n70i satıp üstüne 1000lira vermen gerek
  • 18-07-2008, 20:01:00
    #8
    HyperText adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir pda telefon almak için n70i satıp üstüne 1000lira vermen gerek
    Bence gereksiz Sıfır almak için dediğin doğru olabilir. Ama kawi bence 2.el alsın. 150-200 YTL'den başlıyor fiyatları, 500 YTL isteyeni gördüm
  • 18-07-2008, 20:09:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HyperText adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir pda telefon almak için n70i satıp üstüne 1000lira vermen gerek
    hiç gerek yok almam öyle
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gereksiz Sıfır almak için dediğin doğru olabilir. Ama kawi bence 2.el alsın. 150-200 YTL'den başlıyor fiyatları, 500 YTL isteyeni gördüm
    2. el almaya korkuyorum açıkçası