şuan n70 kullanıyorum ve satıp pda almayı düşünüyorum, iyi bişey yapmış olurmuyum ? n70'in üstüne 100-150 ytl koyabilirim.pda alabilirmiyim ? öneriniz varmı ? bu konu hakkında ki fikirleriniz benim için önemli
PDA'lar konusunda
[ CebimdekiPC.Com .::. Windows Mobile Center ] adresine bakabilirsin kawi.