• 18-01-2019, 10:36:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba 3 -5 ay önce aldiğim iphone 6 telefonumda ekranda baloncuk oluştu + ön arka kemara iptal ekran çalişmamaya başladı 2 kere servise gönderdim 2 gün önce ankara kvk servisten 890 tl fiyat çıkardılar telefon ettim telefonunuzun ekran yan sanayidir diyorlar hepsiburda.com burdan aldım ve ilk defa tamir için servise gönderdim şimdi sıfır aldiğim bir telefona ekranın yan sanayi olduğunu söyleyip geri gönderdiler her türlü yasal yollara başvurmayı düşünüyorum ne tür bir yol izlemeliyim önerilerinizi yorumlarınızı bekliyorum iyi forumlar.
  • 18-01-2019, 10:52:28
    #2
    Servis raporu alıp, hepsiburada com dan bilgi alın ve hepsiburada com a gönderin.

    Büyük ihtimal ekranı kırık telefonu, yeni ekran takıp yan sanayi, size sıfır diye sattılar. Hepsiburada da satıcı ismi neydi?
  • 18-01-2019, 11:03:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    satıcı kısmında hepsiburada yazıyor
  • 18-01-2019, 21:42:54
    #4
    orjinal ekran baloncuk yapmaz hocam
  • 30-01-2019, 22:51:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    telefonu raporla birlikte hepsiburada yolladım bugün 0 olarak değişim yaptilar kargoladilar cihaz değişti.