merhaba 3 -5 ay önce aldiğim iphone 6 telefonumda ekranda baloncuk oluştu + ön arka kemara iptal ekran çalişmamaya başladı 2 kere servise gönderdim 2 gün önce ankara kvk servisten 890 tl fiyat çıkardılar telefon ettim telefonunuzun ekran yan sanayidir diyorlar
hepsiburda.com burdan aldım ve ilk defa tamir için servise gönderdim şimdi sıfır aldiğim bir telefona ekranın yan sanayi olduğunu söyleyip geri gönderdiler her türlü yasal yollara başvurmayı düşünüyorum ne tür bir yol izlemeliyim önerilerinizi yorumlarınızı bekliyorum iyi forumlar.