• 28-04-2018, 12:55:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Başlıktada belirttiğim gibi bu saatten sonra 6S Plus alınır mı ?
  • 28-04-2018, 12:57:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ekran tercihiniz yok ise 6S işinizi fazlasıyla görecektir.
  • 28-04-2018, 12:57:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    7 alın kafanız rahat olsun.
  • 28-04-2018, 12:58:16
    #4
    mümkünse bu saatten sonra en kötü 7-7 plus alın hocam eski 6s plus kullanıcısıyım.
  • 28-04-2018, 12:58:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    6S alma hocam. Ben kullanıyorum. Alıyorsan ve paran varsa 8 al. Portre modu ile efsane fotoğraflar çekiyor. Biraz tuzlu ama olsun değer yani.
  • 28-04-2018, 13:07:35
    #6
    beklentine bağlı. 2 yıldır kullanıyoeum menunum 1. 1.5 sene daha rahat kullanırım
  • 28-04-2018, 13:09:47
    #7
    Modasi gecti hocam. son surumu tavsiye ederim.
  • 28-04-2018, 13:12:16
    #8
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6S alma hocam. Ben kullanıyorum. Alıyorsan ve paran varsa 8 al. Portre modu ile efsane fotoğraflar çekiyor. Biraz tuzlu ama olsun değer yani.
    8’de portre modu yok, plusta var.
  • 28-04-2018, 13:12:48
    #9
    Alınır tabi ki . Hem bütçenizi fazla yormaz hem de modası vs geçmiş değildir.Öyle iki - üç üst model çıkınca modası geçmiş olmuyor , bu tercih meselesidir. 6s Plus eski bir model değil , kullanılan donanım olarak , batarya olarak , kullanılan ekran , kamera vs olarak.
    Hem de moda için almıyorsunuz sonuçta , önemli olan kullanımı değil mi