angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6S alma hocam. Ben kullanıyorum. Alıyorsan ve paran varsa 8 al. Portre modu ile efsane fotoğraflar çekiyor. Biraz tuzlu ama olsun değer yani.
8’de portre modu yok, plusta var.