• 25-05-2008, 01:43:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ünlü fransız moda evi Dior, zengin müşterilerine özel cep tefonu çıkartmaya karar verdi. Telefonun 5000$ değerinde olacak ama özellik olarak henüz pek bir bilgi verilmedi.

    Moda evinin çıkartmayı düşündüğü cep telefonları daha çok mide şeklinde olacağı ve daha çok zengin Çin ve Rus müşterileri için öngörüldüğü söylenmektedir. Bu cep telefonu ModeLabs firmasıyla birlikte üretileceği ve fiyatı biraz kabarık gibi de görünse de bizlere 5000$ olacağını bildirdiler. Telefon hakkında şuana kadar çok bir teknik detay yok. Yapılan açıklamalarda telefonda ekran koruyucu, kamera ve MyDior adında bir uzaktan kumanda olacağı.

    Ayrıca Dior firması bu alanda ilk kendi telefonunu çıkartan firmalardan değil. Prada, Armani ve Dolce&Gabana gibi firmalar da kendi markalarının telefonlarını da çıkartmışlardır.




    Yazar: İbrahim HACIOĞLU
    kaynak: Anasayfa*-*NetworkTurk.NET NETWORK Haber Merkezi
  • 25-05-2008, 05:15:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    marka takintisi olanlarin isine yarar
  • 25-05-2008, 05:54:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nerden alıyoz hemen bi tane sipariş verem
  • 25-05-2008, 08:11:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilk başkta celik kapı sandım telefonları
  • 25-05-2008, 12:33:16
    #5
    Eskiden telefon dediğimizde aklımıza direk konuşma (daha sonralarda mesaj da eklendi) gelirdi.Teknoloji ne kadar ilerledi.Ancak bu telefona bu kadar para verenin aklı başında değildir...
  • 25-05-2008, 15:38:49
    #6
    Harbi bu kadar para verilir mi?
  • 26-05-2008, 21:07:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    wallaha parasi ollan verir telefon cok sik pirlantalisi 27 dolar
  • 29-05-2008, 09:54:32
    #9
    çin malı çıkar yakında