• 27-11-2016, 02:18:47
    #1
    Merhabalar,

    Telefon almayı düşünüyorum. Elimdeki A5 2016'yı anneme vereceğim.
    Arkadaş S6 Edge kullanıyor. 3600 mAh bataryası var. Yaklaşık 5 aydır kullanıyormuş. 1günü rahatlıkla çıkartıyor dedi. Gayet stabil bir telefon olduğunu söyledi. Elimdeki A5'te de kasmalar başladı maalesef ki. 7-8 ay oldu alalı.

    Güzel bir telefon arıyorum,sürekli aktif olarak kullanacağım sürekli çeşitli işlemler yapılacak yoğun kullanılacak genel olarak yani.


    Bu bahsettiğim, S7 Edge,İphone 6s plus ve 7 plus, note5 kullanan arkadaşlardan telefon için yorum alabilir miyim?


    Artı yönleri,eksi yönleri nelerdir? Hangisini almalıyım neden?


    http://www.epey.com/akilli-telefonla...y-s7-edge.html

    http://www.epey.com/akilli-telefonla...plus-32gb.html

    http://www.epey.com/akilli-telefonla...te-5-64gb.html

    Her yorum, r10+ verilecektir,şimdiden teşekkürler.
  • 27-11-2016, 02:21:51
    #2
    s7 edge kullanıyorum tavsiye ederim
  • 27-11-2016, 02:28:31
    #3
    Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s7 edge kullanıyorum tavsiye ederim
    Sarj kullanimi gunluk kullanim vs nasil? Bir de nekadara aldiniz?
  • 27-11-2016, 02:48:10
    #4
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarj kullanimi gunluk kullanim vs nasil? Bir de nekadara aldiniz?
    ben avea dan taahüt ile aldım 3900 geldi bana normal kullanımda 2 gün fln dayanıyor ama sadece konuşma sms yaparsam 3 4 gün gidiyor sistem olarak zaten note 7 ile aynı özelliklere sahip
  • 27-11-2016, 02:57:14
    #5
    iPhone farktır.
  • 27-11-2016, 03:21:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Note 7 veya İphone 6 s.
  • 27-11-2016, 10:23:21
    #7
    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone farktır.
    iphone şarj çok az hocam ya. Hiçte kullanmadım onu,kararsızım.

    Marshmallows adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 7 veya İphone 6 s.
    Note7 satışı kalktı diye biliyorum hocam. 6s küçük geliyor bana. Olursa 6splus olur.
  • 27-11-2016, 11:45:14
    #8
    Secim senin isteklerinle ilgili olmali donanim istiyorsa fotograftir, ekrandir samsung ancak yazilim anlaminda kullanacaksan iphone daha mantikli olur


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 27-11-2016, 12:29:28
    #9
    hocam tabi 'ki iphone.