Merhabalar,
Telefon almayı düşünüyorum. Elimdeki A5 2016'yı anneme vereceğim.
Arkadaş S6 Edge kullanıyor. 3600 mAh bataryası var. Yaklaşık 5 aydır kullanıyormuş. 1günü rahatlıkla çıkartıyor dedi. Gayet stabil bir telefon olduğunu söyledi. Elimdeki A5'te de kasmalar başladı maalesef ki. 7-8 ay oldu alalı.
Güzel bir telefon arıyorum,sürekli aktif olarak kullanacağım sürekli çeşitli işlemler yapılacak yoğun kullanılacak genel olarak yani.
Bu bahsettiğim, S7 Edge,İphone 6s plus ve 7 plus, note5 kullanan arkadaşlardan telefon için yorum alabilir miyim?
Artı yönleri,eksi yönleri nelerdir? Hangisini almalıyım neden?
http://www.epey.com/akilli-telefonla...y-s7-edge.html http://www.epey.com/akilli-telefonla...plus-32gb.html http://www.epey.com/akilli-telefonla...te-5-64gb.html
Her yorum, r10+ verilecektir,şimdiden teşekkürler.