Merhaba arkadaşlar,
İlk çıktığı zaman Sony Z1 almıştım. Bu güne kadar oldukça iyi dayandı. Performans ve dayanıklılık bakımından tam bana göre bir telefondu. Fakat sanırım artık yaşlandı ve yavaşlamalar başladı.
Dayanıklılığı iyi olan ve performans olarak da tatmin edecek düzeyde telefon önerilerinizi bekliyorum.
Bütçe konusunda sıkıntım bulunmamaktadır.
Telefon Önerileriniz?
5
●474
- 29-09-2015, 22:06:23Üyeliği durdurulduhocam ben note 4 kullanıyorum 6 ay oldu üstüne cihaz tanımam çok hızlı stabil ve yapamayacağın şey yoktur. S pen olayı bitiriyor
- 29-09-2015, 22:19:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Lumia sersinden bütçene göre olanı seçebilirsin, ben de hız ve sağlamlık takıntısıyım lumia 520 kullanıyorum defalarca düşürdüm sapa sağlam(nokia adını taşıyordu lumia serisi ben alırken) kardeşime 1320 aldım lumia hem hız hem dayanıklılık olarak çok iyi. Ayrıca wp 10 çıktığında daha fazla hızda artış olacak, daha stabil çalışacak telefonlar. Mesela şöyle basit örnek vereyim lumia 520de 512mb ram var ve asphalt 8 i rahat oynuyordum.
- 30-09-2015, 00:13:35Şuan bütçe konusunda sıkıntım yok hocam. Öneriniz için teşekkür ederim.Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kalem olayını çok övüyorlar. Peki büyüklük konusunda alışmakta zorlandınız mı? Bu güne kadar kullandığım en büyük telefon Z1'di.Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneriniz için teşekkür ederim. Bulunduğum ülkede maalesef Microsoft & Nokia telefonlar satılmıyorGnosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece en eski modelleri var.
- 30-09-2015, 01:10:58Sen yurtdışındasın. Ne için Elephone, Meizu düşünmüyorsun? Ben Meizu m2 note eşime; kendime ise elephone p8000 aldım.
Sadece en eski modelleri var.