Lumia sersinden bütçene göre olanı seçebilirsin, ben de hız ve sağlamlık takıntısıyım lumia 520 kullanıyorum defalarca düşürdüm sapa sağlam(nokia adını taşıyordu lumia serisi ben alırken) kardeşime 1320 aldım lumia hem hız hem dayanıklılık olarak çok iyi. Ayrıca wp 10 çıktığında daha fazla hızda artış olacak, daha stabil çalışacak telefonlar. Mesela şöyle basit örnek vereyim lumia 520de 512mb ram var ve asphalt 8 i rahat oynuyordum.