• 11-09-2015, 01:12:27
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar
    Zamanında bir teknik servis tarafından dolandırılmış peşini bırakmamıştım. Polisle irtibata geçince benim telefonunun imei numarası başka telefonlara yüklendiğini söylediler. İmeimin yüklendiği telefona polis şuan el koydu. Telefon yurtdışından alınmış. İphone 6ymış. Şimdi benim imeimin yüklendiği telefon iphone olduğu için yine yasal olmuyor. Ben imei numaramı iphone da yasal olarak kullanmam için nereye başvurmalıyım ya da böyle birşey mümkün mü?
    Bu arada teknik servisin dosyası fena kabarıkmış. 25 yıla kadar hapis isteniyormuş

    ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-09-2015, 10:44:49
    #2
    iPhone'lara imei atan hiç bir box yok yalnızca Apple a göndermeniz gereken onlar yeni imei yazabilir. Eğer yazamazlarsa anakart değişimi yapılır.
  • 11-09-2015, 16:20:10
    #3
    Peki bu anakart değişimini iphone yetkili teknik yapar mı yoksa dışarı mı gitmesi gerekiyor?

    ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-09-2015, 20:00:00
    #4
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu anakart değişimini iphone yetkili teknik yapar mı yoksa dışarı mı gitmesi gerekiyor?

    ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sorun sizden kaynaklı olmadığını tespit ederlerse değiştirirler fakat kullanıcı kaynaklı bir sorun ise hiçbir yetkili servis bu işlemi yapmaz.
  • 11-09-2015, 21:29:01
    #5
    sorun bende değil, çalınan cep telefonumun imeisi başka telefonlara yüklenmiş
    kanunen imei numaramın kaydedildiği diğer telefonları da alabiliyormuşum
    muhtemelen ücretsiz bir iş olmayacak