Merhaba arkadaşlar
Zamanında bir teknik servis tarafından dolandırılmış peşini bırakmamıştım. Polisle irtibata geçince benim telefonunun imei numarası başka telefonlara yüklendiğini söylediler. İmeimin yüklendiği telefona polis şuan el koydu. Telefon yurtdışından alınmış. İphone 6ymış. Şimdi benim imeimin yüklendiği telefon iphone olduğu için yine yasal olmuyor. Ben imei numaramı iphone da yasal olarak kullanmam için nereye başvurmalıyım ya da böyle birşey mümkün mü?
Bu arada teknik servisin dosyası fena kabarıkmış. 25 yıla kadar hapis isteniyormuş
ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi