• 31-07-2015, 11:42:38
    #10
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Imei kapattirdiysan takibini yapamazlar. Burda hata yapmissin

    ifademde polis hts kayıtlarınında incelenmesinide yazdı. İmei kapattırmamda ki amaç hemen satarsa alan kişi çalıntı olduğunu görüp eğer insan ise polise basvurması içindir. Bakacaz artık imei kapatmak bana mantıklı geldi açıkcası. ayrıca kapattırmam takibi kısıtlamaz tam tersine kullanan birisi açtığı anda takibi yapılabilir cihazın diye tahmin ediyorum..
  • 31-07-2015, 12:05:40
    #11
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke zamanında bizde indirseydik olmazdı böyle ama kısmet. Ama bir göreyim oğlanı yerden kalkmaz pozisyona gelene kadar dalacağım en sonunda polise haber vereceğim..
    Hocam geçmiş olsun, imei değiştirme durumu olabilir bunuda yapsa yapsa Hunat çarşısında yapar
  • 31-07-2015, 12:07:31
    #12
    Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun, imei değiştirme durumu olabilir bunuda yapsa yapsa Hunat çarşısında yapar
    valla bilmiyorum hocam hunat ta tanıdık telefoncu var fakat meydanın altında ki telefonculardan birine gitse imkansız bulunması yüzlerce telefoncu var...
  • 31-07-2015, 12:09:06
    #13
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bilmiyorum hocam hunat ta tanıdık telefoncu var fakat meydanın altında ki telefonculardan birine gitse imkansız bulunması yüzlerce telefoncu var...
    Yer altındaki telefonculardan imeti atanlar az çok belli zaten hocam, köşelerdeki küçük, dışarıdan bakınca içerisi gazino gibi gözükenler genelde cep servis adı altındaki işletmelerdir.
  • 31-07-2015, 13:31:19
    #14
    Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer altındaki telefonculardan imeti atanlar az çok belli zaten hocam, köşelerdeki küçük, dışarıdan bakınca içerisi gazino gibi gözükenler genelde cep servis adı altındaki işletmelerdir.
    bilmiyorum hocam bakacaz artık bugun vaktim olursa bi giderim yer altına
  • 31-07-2015, 22:19:48
    #15
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei attırır içine. daha önce önleminizi alıp bir yazılım kurmuş olsaydınız tek mesajla telefonun konum bilgisini görebilir, formatlayabilirdiniz uzaktan doğru. geçmiş olsun.
    Ben çalan kişi olsam telefonu kapatırım direkt telefoncuya götürürür formatlatırırdım. Iphone değil bu ek yazılımlarla bi yere varılmaz telefonu kapattıktan sonra sen neyden konum bilgisi isticeksin ?
  • 01-08-2015, 08:23:59
    #16
    ikobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıntı telefona eğer imei değiştirilmeden hat takıldı ise bir uyarı mesajı gelir ve hattı takan kişinin sahibi tespit edilir karakolda ifadesi alınır telefon hala onda duruyorsa alırsınız

    ancak samsungun hemen hemen her modeline imei atılabiliyor eğer imei atılmış ve atılmadan önce hat takılmamışsa telefonu ne yaparsanız yapın bulamazsınız.

    Geçmiş olsun...

    Telefon gitti zaten. Ama mahkemede görüşürüz onunla başta kardeşim kanka manka ayağına yat yardım et mardım et sonra sırtından vur. Neyse söylenecek çok laf var ama 500 600 tl için gereksiz.
  • 01-08-2015, 14:42:57
    #17
    Telefondan anlayan biriyse her türlü şeyi yapar samsunga kimsenin ruhu duymaz hocam geçmiş olsun
  • 01-08-2015, 15:04:06
    #18
    Çala çırpa öğrenmiştir. Fakat ipsiz sapsız biri gelirde maddeyi çekip takılmasa bari dava açtım diye,