keşke zamanında bizde indirseydik olmazdı böyle ama kısmet. Ama bir göreyim oğlanı yerden kalkmaz pozisyona gelene kadar dalacağım en sonunda polise haber vereceğim..
Hocam geçmiş olsun, imei değiştirme durumu olabilir bunuda yapsa yapsa Hunat çarşısında yapar