• 03-07-2015, 10:47:46
    #10
    Luxeriez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum, iyi ki sormuşum Peki Zenfone serisi hakkında da yorum alabilir miyim, nasıldır şikayetçi olan var mı ?
    Bütçen nedir kardeşim.
  • 03-07-2015, 13:48:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Karhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçen nedir kardeşim.
    700-900 arası hocam.
  • 03-07-2015, 14:08:47
    #12
    Luxeriez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700-900 arası hocam.
    General Mobile Android One al tüm ihtiyaclarını karşılar. Çok iyi telefon yapmışlar.
  • 03-07-2015, 17:11:52
    #13
    Şef Casper sonuna kadar pişmanlıktır hiçbir zaman alma parana yazık vallahi yazık parayı çöpe atarsın. Via v8 aldım cebimde erkanı durduk yere gitti siyah ekran oldu garantiye verdim kullanıcı hatası dediler 300 tl ye ekranınnı yaptırdım. Yazıktır günahtır casperden birşey almayın!
  • 04-07-2015, 14:56:52
    #14
    Sakın alma dostum ben aldım ve şuan kullanıyorum. Alalı 5-6 ay oldu ve telefon benim eski p4'ten daha çok kasılıyor.
  • 05-07-2015, 23:19:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Samsung Galaxy Note 4 Tavsiye Ederim kullanıyorum bilgiseyarımdan çok içerik açıyorum takılma yok
  • 07-07-2015, 00:30:45
    #16
    Bence casper markasının hiçbir ürününü alma derim.Yakın bir tanıdığım casperda çalışıyor.Kendisi bile beğenmiyor.Tüm parçalar çin malı olduğu gibi fazlasıyla kalitesiz.
  • 07-07-2015, 00:38:20
    #17
    Casper via v5 kullandım 1 ay sonra yamulduğunu farkettim casper düşünüyorsan via v8c çok hoş bence
  • 07-07-2015, 00:51:06
    #18
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Casper pişmanlıktır. Uzak durun.