Şef Casper sonuna kadar pişmanlıktır hiçbir zaman alma parana yazık vallahi yazık parayı çöpe atarsın. Via v8 aldım cebimde erkanı durduk yere gitti siyah ekran oldu garantiye verdim kullanıcı hatası dediler 300 tl ye ekranınnı yaptırdım. Yazıktır günahtır casperden birşey almayın!