• 26-06-2015, 11:02:45
    #1
    ArkadaÅŸlar merhaba;

    iPhone cihazlarda POP3 mailler kurduktan 3-5 gün sonra hata vermeye başlıyor.
    Maili göndermiyor yada şifre hatalı falan diyor. Böyle sorun yaşayan varmı acaba?

    Sorunu nasıl çözebiliriz bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • 02-07-2015, 10:09:13
    #2
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ArkadaÅŸlar merhaba;

    iPhone cihazlarda POP3 mailler kurduktan 3-5 gün sonra hata vermeye başlıyor.
    Maili göndermiyor yada şifre hatalı falan diyor. Böyle sorun yaşayan varmı acaba?

    Sorunu nasıl çözebiliriz bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    VerdiÄŸi hata nedir?
  • 14-07-2015, 01:08:14
    #3
    Iyi geceler,
    Bu iPhone 6 ile ilgili değil mail sunumunuza alakalıdır. Mail hizmeti aldığınız firma ile görüşün.