Arkadaşlar merhaba;

iPhone cihazlarda POP3 mailler kurduktan 3-5 gün sonra hata vermeye başlıyor.
Maili göndermiyor yada şifre hatalı falan diyor. Böyle sorun yaşayan varmı acaba?

Sorunu nasıl çözebiliriz bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.